Dołącz do Creative Planet!
Creative Planet to studio animacji filmowej specjalizujące się w tworzeniu immersyjnych filmów edukacyjnych fulldome – wyświetlanych na kopułach planetariów. Jako jedni z pionierów tej technologii w Europie, od lat rozwijamy produkcję filmów 360° i dostarczamy niezapomniane doświadczenia widzom na całym świecie.
Nasz najnowszy film – The Stellars – został uhonorowany prestiżowymi nagrodami branżowymi:
- Best Movie – Fulldome Festival Brno, Czechy
- Best Children’s Show – Dome Fest West, USA
- Planetarium Director’s Choice Award – Daegu Dome Festival, Korea Południowa
Jesteśmy zgranym zespołem kreatywnych profesjonalistów, a nasze studio znajduje się w Warszawie, tuż obok stacji metra. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie produkcji i dystrybucji filmów fulldome
Oferta pracy: wsparcie operacyjne
Praca stacjonarna w pełnym wymiarze (elastyczne godziny) w pięknej kamienicy w Warszawie blisko centrum, bezpośrednio nad wyjściem ze stacji metra
Kogo szukamy?
Szukamy osoby wszechstronnej, samodzielnej i dobrze zorganizowanej, z bardzo dobrym angielskim, która z energią i zaangażowaniem podejmie się zróżnicowanych zadań w firmie produkującej filmy animowane.
To stanowisko idealne dla kogoś, kto:
- dobrze czuje się zarówno w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi, jak i w pracy operacyjnej,
- sprawnie posługuje się komputerami i potrafi szybko uczyć się nowych rzeczy,
- zna język angielski na poziomie umożliwiającym płynną komunikację biznesową,
- nie boi się przełączać między zadaniami administracyjnymi, technicznymi i kreatywnymi.
Wymagania obowiązkowe:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego – co najmniej C1 w mowie i piśmie, umożliwiająca płynną swobodną komunikację biznesową i techniczną, prowadzenie prezentacji,
- dobra znajomość obsługi komputera w systemie MS Windows,
- chęć i zdolność do nauki – jesteśmy firmą technologiczną, dlatego czeka Cię praca z zaawansowanymi narzędziami i nietypowymi wyzwaniami (oczekujemy co najmniej otwartości na naukę nowych narzędzi),
- gotowość do podejmowania trudnych zadań – szukamy osób, które nie boją się wyzwań, a złożone i wymagające zadania stanowią dla nich motywację, a nie barierę,
- dokładność i skrupulatność,
- otwartość i komunikatywność w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy w języku angielskim,
- łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie relacji,
- znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
- swobodne poruszanie się po mediach społecznościowych i lekkość w publikowaniu treści.
Główne obszary gdzie potrzebujemy wsparcia:
Uwaga! Nie oczekujemy, że będziesz robić to wszystko naraz ani że to wszystko już umiesz. To są obszary, które u nas istnieją i potrzebują wsparcia – jeśli któryś z nich nie będzie Ci odpowiadał lub nie będzie działał, to nic złego. Szukamy osoby, która będzie z nami szukać najlepszych rozwiązań i rozwinie się w tych zadaniach, które są dla niej naturalne.
- Sprzedaż licencji filmowych w formule B2B (kontakt z klientami głównie po angielsku)
- Prezentowanie oferty handlowej firmy: telefonicznie, mailowo, podczas targów i spotkań
- Przygotowywanie dokumentów ofertowych oraz umów
- Negocjowanie warunków współpracy
- Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie CRM
- Fakturowanie i kontrola płatności
- Współpraca z dystrybutorami i innymi producentami: aktualizacja katalogu oraz dodawanie nowych tytułów
- Przygotowywanie i dostarczanie materiałów dla klientów (re-enkodowanie, „slicing”, przygotowanie i wysyłka dysków twardych i finalnych paczek z materiałami digitalowymi dla klientów)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami: monitorowanie satysfakcji, wsparcie w bieżących potrzebach, szybkie reagowanie na zgłoszenia
- Wsparcie operacyjne i biurowe
- Obsługa dokumentów kosztowych i rozliczeń
- Organizacja spotkań i korespondencja wewnętrzna
- Zakupy biurowe
- Tworzenie i optymalizacja procesów wewnętrznych i automatyzacja powtarzalnych zadań
- Rozwój firmowych narzędzi
- Tworzenie dokumentacji procesów i instrukcji obsługi narzędzi
- Marketing i komunikacja
- Tworzenie i aktualizacja materiałów dla klientów (poradniki, tutoriale, FAQ)
- Zamawianie, produkcja i koordynacja produkcji materiałów promocyjnych (ulotki, roll-upy, wizytówki)
- Zarządzanie kalendarzem eventów: organizacja udziału i udział w targach/festiwalach branżowych, pilnowanie deadlinów
- Zgłaszanie filmów na festiwale oraz logistyka ich dostarczania
- Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram)
- Aktualizacja strony internetowej
- Produkcja i archiwizacja
- Koordynacja produkcji materiałów marketingowych i nowych wersji językowych
- Wsparcie techniczne przy obsłudze firmowej renderfarmy, w tym samodzielne jej użytkowanie
- Archiwizacja elementów procesu produkcji filmowej (nowe wersje językowe, klipy filmowe, materiały marketingowe, paczki plików)
Główne narzędzia wykorzystywane w pracy:
- MS Windows
- Pakiet Adobe (Photoshop, After Effects, Indesign, Ilustrator)
- Pakiet office: (Word, Excel, Outlook)
- Total Commander
- Wiersz Poleceń (windows CMD)
- Narzędzia typu cli: FFMPEG, SOX, IMAGEMAGICK
- Narzędzia online: Notion, Pipedrive, Dropbox
- Nasze wewnętrzne narzędzia i automatyzacje programujemy głównie z wykorzystaniem: NodeJS oraz Python. Używamy też HTML + CSS + JS. Wykorzystujemy GIT i GITHUB do kontroli wersji, oraz Google Cloud i MongoDB do hostowania i rozwijania naszych rozwiązań
Jak aplikować?
- Wyślij swoje CV na adres: jobs@creativeplanet.pl
- Prosimy o umieszczenie w CV następujących zgód na przetwarzanie danych osobowych:
- Obowiązkowo: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV na potrzeby procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Creative Planet Maciej Ligowski zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).”
- Opcjonalnie: „Wyrażam także zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Creative Planet Maciej Ligowski.”