Dołącz do Creative Planet!

Creative Planet to studio animacji filmowej specjalizujące się w tworzeniu immersyjnych filmów edukacyjnych fulldome – wyświetlanych na kopułach planetariów. Jako jedni z pionierów tej technologii w Europie, od lat rozwijamy produkcję filmów 360° i dostarczamy niezapomniane doświadczenia widzom na całym świecie.

Nasz najnowszy film – The Stellars – został uhonorowany prestiżowymi nagrodami branżowymi:

  • Best Movie – Fulldome Festival Brno, Czechy
  • Best Children’s Show – Dome Fest West, USA
  • Planetarium Director’s Choice Award – Daegu Dome Festival, Korea Południowa

Jesteśmy zgranym zespołem kreatywnych profesjonalistów, a nasze studio znajduje się w Warszawie, tuż obok stacji metra. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie produkcji i dystrybucji filmów fulldome

Oferta pracy: wsparcie operacyjne

Praca stacjonarna w pełnym wymiarze (elastyczne godziny) w pięknej kamienicy w Warszawie blisko centrum, bezpośrednio nad wyjściem ze stacji metra

Kogo szukamy?

Szukamy osoby wszechstronnej, samodzielnej i dobrze zorganizowanej, z bardzo dobrym angielskim, która z energią i zaangażowaniem podejmie się zróżnicowanych zadań w firmie produkującej filmy animowane.

To stanowisko idealne dla kogoś, kto:

  • dobrze czuje się zarówno w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi, jak i w pracy operacyjnej,
  • sprawnie posługuje się komputerami i potrafi szybko uczyć się nowych rzeczy,
  • zna język angielski na poziomie umożliwiającym płynną komunikację biznesową,
  • nie boi się przełączać między zadaniami administracyjnymi, technicznymi i kreatywnymi.

Wymagania obowiązkowe:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego – co najmniej C1 w mowie i piśmie, umożliwiająca płynną swobodną komunikację biznesową i techniczną, prowadzenie prezentacji,
  • dobra znajomość obsługi komputera w systemie MS Windows,
  • chęć i zdolność do nauki – jesteśmy firmą technologiczną, dlatego czeka Cię praca z zaawansowanymi narzędziami i nietypowymi wyzwaniami (oczekujemy co najmniej otwartości na naukę nowych narzędzi),
  • gotowość do podejmowania trudnych zadań – szukamy osób, które nie boją się wyzwań, a złożone i wymagające zadania stanowią dla nich motywację, a nie barierę,
  • dokładność i skrupulatność,
  • otwartość i komunikatywność w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w języku angielskim,
  • łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie relacji,
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
  • swobodne poruszanie się po mediach społecznościowych i lekkość w publikowaniu treści.

Główne obszary gdzie potrzebujemy wsparcia:

Uwaga! Nie oczekujemy, że będziesz robić to wszystko naraz ani że to wszystko już umiesz. To są obszary, które u nas istnieją i potrzebują wsparcia – jeśli któryś z nich nie będzie Ci odpowiadał lub nie będzie działał, to nic złego. Szukamy osoby, która będzie z nami szukać najlepszych rozwiązań i rozwinie się w tych zadaniach, które są dla niej naturalne.

  1. Sprzedaż licencji filmowych w formule B2B (kontakt z klientami głównie po angielsku)
    • Prezentowanie oferty handlowej firmy: telefonicznie, mailowo, podczas targów i spotkań
    • Przygotowywanie dokumentów ofertowych oraz umów
    • Negocjowanie warunków współpracy
    • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie CRM
    • Fakturo­wanie i kontrola płatności
    • Współpraca z dystrybutorami i innymi producentami: aktualizacja katalogu oraz dodawanie nowych tytułów
    • Przygotowywanie i dostarczanie materiałów dla klientów (re-enkodowanie, „slicing”, przygotowanie i wysyłka dysków twardych i finalnych paczek z materiałami digitalowymi dla klientów)
    • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami: monitorowanie satysfakcji, wsparcie w bieżących potrzebach, szybkie reagowanie na zgłoszenia
  2. Wsparcie operacyjne i biurowe
    • Obsługa dokumentów kosztowych i rozliczeń
    • Organizacja spotkań i korespondencja wewnętrzna
    • Zakupy biurowe
    • Tworzenie i optymalizacja procesów wewnętrznych i automatyzacja powtarzalnych zadań
    • Rozwój firmowych narzędzi
    • Tworzenie dokumentacji procesów i instrukcji obsługi narzędzi
  3. Marketing i komunikacja
    • Tworzenie i aktualizacja materiałów dla klientów (poradniki, tutoriale, FAQ)
    • Zamawianie, produkcja i koordynacja produkcji materiałów promocyjnych (ulotki, roll-upy, wizytówki)
    • Zarządzanie kalendarzem eventów: organizacja udziału i udział w targach/festiwalach branżowych, pilnowanie deadlinów
    • Zgłaszanie filmów na festiwale oraz logistyka ich dostarczania
    • Prowadzenie kanałów social media (Facebook, Instagram)
    • Aktualizacja strony internetowej
  4. Produkcja i archiwizacja
    • Koordynacja produkcji materiałów marketingowych i nowych wersji językowych
    • Wsparcie techniczne przy obsłudze firmowej renderfarmy, w tym samodzielne jej użytkowanie
    • Archiwizacja elementów procesu produkcji filmowej (nowe wersje językowe, klipy filmowe, materiały marketingowe, paczki plików)

Główne narzędzia wykorzystywane w pracy:

  • MS Windows
  • Pakiet Adobe (Photoshop, After Effects, Indesign, Ilustrator)
  • Pakiet office: (Word, Excel, Outlook)
  • Total Commander
  • Wiersz Poleceń (windows CMD)
  • Narzędzia typu cli: FFMPEG, SOX, IMAGEMAGICK
  • Narzędzia online: Notion, Pipedrive, Dropbox
  • Nasze wewnętrzne narzędzia i automatyzacje programujemy głównie z wykorzystaniem: NodeJS oraz Python. Używamy też HTML + CSS + JS. Wykorzystujemy GIT i GITHUB do kontroli wersji, oraz Google Cloud i MongoDB do hostowania i rozwijania naszych rozwiązań

Jak aplikować?

  • Wyślij swoje CV na adres: jobs@creativeplanet.pl
  • Prosimy o umieszczenie w CV następujących zgód na przetwarzanie danych osobowych:
    • Obowiązkowo: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanym CV na potrzeby procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Creative Planet Maciej Ligowski zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).”
    • Opcjonalnie: „Wyrażam także zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Creative Planet Maciej Ligowski.”